Real Roots Garantie & Klachten beleid
Garantie & Klachten
Laatste update
Garantie
Wij doen ons uiterste best om jouw bestelling in topconditie aan jou af te leveren. Helaas kan het wel eens zo zijn dat er een bestelling beschadigd raakt tijdens transport of dat er iets dergelijks, waardoor jij aanspraak maakt op onze garantie.
Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor vervanging
Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar support@realroots.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Ontdek de voordelen van onze bestsellers
Ontdek de Kracht van de Voedzame Orgaansupplementen van 100% Grasgevoerde Runderen.